teexeln Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Noen som har kjørt dem en stund å kan enten anbefale dem, eller fraråde kjøp av dem? Holdbarhet og komfort sammenlignet med orginale? Er en e39 m-sport touring de eventuellt skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Sachs supertouring er meget bra sammenlignet med m sport, synes jeg. B4 er jo ikke en erstatning for m sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Det var en på koed som sa at de ble brukt på m-sport. Er en m-sport demper kortere da? Ser fremme står det alko dempere. Det er vel neppe de beste, å har vel lite med m-sport å gjøre regner jeg med! Bake står de orginale sachs demperne siden 2003 (280.000km) så de har vel vært lenge på overtid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Du skriver at du har en m-sport touring, da vil det være rart med B4 som erstatter vanlige standard dempere. Skal du ha bilstein som erstatter m-sport, må du kjøpe b8. Eller sachs supertouring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Ja tenkte meg det. Sikkert han på koed som har missforstått. Men vet du hvordan kvaliteten er på bilstein demperne kontra sachs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Bilstein b8 var sinnsykt plaget med at de ble pinnestive etter en stund. Usikker om dette er korrigert nå. Men selv når bilstein er i orden passer sachs supertouring bedre til vanlig kjøring, synes jeg. Har hatt begge typene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Då må man kanskje gå for sachs! Men de alco demperne som står fremme er vel nepp lik i egenskapene som orginale m-sport dempere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå