morty92 Skrevet Januar 21, 2016 Skrevet Januar 21, 2016 Fikk feil på ABS-Sensor venstre bak på min bmw 118d. Byttet denne og da virket abs/antiskrens i 2 dager. Da jeg byttet Sensoren så jeg igjennom hullet der sensoren står, jeg så ned på abs ringen og det virket som den kansje ikke var helt rund? var kansje 2 cm av den som var blank, altså at muligens sensoren tar borti abs ringen? Hva forrårsaker det?
morty92 Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 og tror dere sensoren er blitt ødelagt? eller klarer den bare ikke å telle siden den tar borti ringen?
Otis Skrevet Januar 21, 2016 Skrevet Januar 21, 2016 Tror ikke det betyr noe at den er litt borti, men er ikke sikker. Hvilket merke av abs sensor kjøpte du?
morty92 Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 https://www.skruvat.no/Sensor-hjulturtall-P25049.aspxdenne
Otis Skrevet Januar 21, 2016 Skrevet Januar 21, 2016 Det har vært skrevet opp og ned i mente om hvor mange som har trøbbel med uoriginale abs sensorer på sine biler. Så man kan anta at det er problemet. Ellers kan du kanskje måtle volt på abs sensorene og sammenligne data om du ikke har diagnose verktøy.
morty92 Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 Har diagnoseverktøy, kommer ikke opp noen feil på abs-sensor selv om lampene lyser.. Kan det være mulig at den sliter med å telle siden den sneier borti en plass da? skal jo så vidt være klaring mellom ringen og sensoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå