Ole27 Skrevet Januar 25, 2016 Skrevet Januar 25, 2016 Har problemer med feilmelding på topview-kamera på min 2010 X5. Kameraet virker, men får feilmelding. Vært på verksted med den, for å høre om de kunne slette feilkode, men fikk til svar at jeg sikkert måtte skifte kamera og eventuelt kabel og at dette i verste fall ville koste meg 10-11000,- De mente det kunne være kameraet som var defekt (virker jo) eller dårlig kontakt på kabel. Er det virkelig ikke annet å gjøre enn å bite i det sure eplet å få skifta kameraet, som åpenbart virker?
Reef89 Skrevet Januar 26, 2016 Skrevet Januar 26, 2016 Hva forteller feilmeldingen og hva forteller feilkodene etter diagnosen.?
Ole27 Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Skrevet Januar 26, 2016 Står "Topview-fault" Å de på verkstedet sier det er noe galt med kameraet under speil pp førerdør. Min teori er at jeg hadde blå skjerm på den siden EN gang for lenge siden, men har virket uavbrutt etter det. Men feilmeldingen ligger fortsatt der, selv om kameraet virker feilfritt. Kunne tenkt meg å resatt det, men tror ikke de på verkstedet er interessert i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå