Gå til innhold

Bmw e39 520d vp44

bab
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.har netopp fått bytet høytryks pompa i min bil,men den går meget dårlig,å en skikkelig diselkakklelyd,teningsbank...

hva er evnt feil..han påstår at pompa er riktig timet,byttet også alle dysene,

tips motas....

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det keg mener å,men det verkstedet jeg brukte sa at de hadde timet pompa riktig....men han vart litt rar da jeg spurte om de hadde den tappen som skal låse svinghjulet..men bilen har ikke drag i det hele tatt og den kakkler voldsomt,byttet alle dysene,men akurat likens da å..leverte bilen til verkstedet igjen nå,i håp om de får den til,og han som gjorde jobben hadde aldri gjort den jobben med en sånn pumpe før heller,så det er vel svartet på feil montering håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det keg mener å,men det verkstedet jeg brukte sa at de hadde timet pompa riktig....men han vart litt rar da jeg spurte om de hadde den tappen som skal låse svinghjulet..men bilen har ikke drag i det hele tatt og den kakkler voldsomt,byttet alle dysene,men akurat likens da å..leverte bilen til verkstedet igjen nå,i håp om de får den til,og han som gjorde jobben hadde aldri gjort den jobben med en sånn pumpe før heller,så det er vel svartet på feil montering håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...