Kim Braastad Sisjord Skrevet Januar 29, 2016 Skrevet Januar 29, 2016 Hei, noen som vet hva denne pluggen er til?
Thundercoil Skrevet Januar 29, 2016 Skrevet Januar 29, 2016 (endret) Ser ut som LMM. Er jo 2 av de ca der. Ser det ut som den er lang nok? Endret Januar 29, 2016 av Thundercoil la til bilde
Kim Braastad Sisjord Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Skrevet Januar 29, 2016 Nei er ikke de. Dem har jeg kontroll på:) rr kun to ledere i kontakten. Kan være sensor av noe slag. Bygger om til ess KIT så hat vært av med innsuget.
Kim Braastad Sisjord Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Skrevet Januar 29, 2016 Nei er ikke de. Dem har jeg kontroll på:) rr kun to ledere i kontakten. Kan være sensor av noe slag. Bygger om til ess KIT så hat vært av med innsuget.
D.Toft Skrevet Januar 29, 2016 Skrevet Januar 29, 2016 (endret) lurer på om det er til del nr 13, men du har ikke den type del du har jo del nr 12 jeg har blitt anbefalt å bytte den delen, da han som gjorde det på sin opplevde finere og bedre gange og respons på motor. har forøvrig en helt ny slik del nr 12 da jeg egentlig har del nr 13 som i første bilde Endret Januar 29, 2016 av D.Toft endret bildelink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå