Dyret96 Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Hei, Lurte på om det er noen som har erfariger med GS sine sommer felgpakker? Er egentlig intressert om de dekkene som følger med er gode? Sonar SX-1/" eller Falken FK452 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Har bare erfaring med Falken av de to dekkene, og har ikke noe og utsette på de. Til normal kjøring her på vestlandet har dem absolutt gjort jobben sin med bravur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 (endret) Falken er kurante dekk, finnes bedre, men funker Sonar generelt ville jeg holdt meg unna, med mindre du ikke kan velge pga pris... har jeg hørt en del skrekkhistorier dem, da spesielt dårlig vanndrenerings egenskaper Endret Januar 29, 2016 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Har hatt 2 sett fra GS. Begge med Sonar. Greie dekk og gjør det dekk skal gjøre. MEN blir raskt slitt ut. Etter 1 sesong var de alerede ganske nedslitt, men fremdeles lovlig. Etter 2 sessonger, med normal mengde kjøring, var de totalt nedslitt, ned til corden. Spessielt bakdekk blir raskt nedslitt med bakhjulddrift. (Kun min erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 Personlig ville jeg styrt langt unna Sonar SX-1 (SX-2 er noget bedre), da disse har en tendens til å trappe seg og forårsake "hjullagerstøy". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå