Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen må ha planta hengerfestet rett i meg i dag. Stakk jo klart av. 

Er en solid bulk/knust del av skiltet. Helt klart fra hengerfeste. Fangeren foran henger helt fint, virker ikke skjev og tar jeg av skiltet er det ikke noen synlige skader bak der. Bør slikt sjekkes, eller tåler den rimelig mye?

Skrevet

Hvis fangeren ikke har noen synlige skader er det 99% sikkert at alt er på stell. Rett bak skiltet på fangeren sitter det en solid stålbjelke så vil tro at alt har gått bra :)

Skrevet (endret)

Takk for svar. 

Alt ser greit ut. Vet jo ikke hvor stor kraft bilen er truffet med. Tipper det er noen som har rygget i den. 

Eneste jeg ser er at det er et glippe på 5-10mm mellom lyktene og fangeren. Er likt på begge sider. Tror det skal være der? Er vel ikke tett mellom lykt og fanger i nedkant av lykt?

Endret av Kalleklovn
Skrevet

Du kan sjekke alle mellomrom på fanger, men det høres rett ut det du skriver. Ingenting sitter 100% tett for at lakk ikke skal flasse av.

Jeg hekta støtfanger fast i ei torv når jeg rygget og både panser og lykter flyttet på seg! Mange ting ble skeivt i fronten, men det var bare å justere alt inn igjen. Ingen permanente skader.

Skrevet

Takk for svar. 

I og med at det er likt på begge sider, og at fangeren henger helt fint er det nok i orden.

irriterende at folk bare stikker av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...