Kalleklovn Skrevet Januar 30, 2016 Skrevet Januar 30, 2016 Noen må ha planta hengerfestet rett i meg i dag. Stakk jo klart av. Er en solid bulk/knust del av skiltet. Helt klart fra hengerfeste. Fangeren foran henger helt fint, virker ikke skjev og tar jeg av skiltet er det ikke noen synlige skader bak der. Bør slikt sjekkes, eller tåler den rimelig mye?
Bimmer fan Skrevet Januar 30, 2016 Skrevet Januar 30, 2016 Hvis fangeren ikke har noen synlige skader er det 99% sikkert at alt er på stell. Rett bak skiltet på fangeren sitter det en solid stålbjelke så vil tro at alt har gått bra
Kalleklovn Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Skrevet Januar 30, 2016 (endret) Takk for svar. Alt ser greit ut. Vet jo ikke hvor stor kraft bilen er truffet med. Tipper det er noen som har rygget i den. Eneste jeg ser er at det er et glippe på 5-10mm mellom lyktene og fangeren. Er likt på begge sider. Tror det skal være der? Er vel ikke tett mellom lykt og fanger i nedkant av lykt? Endret Januar 30, 2016 av Kalleklovn
Otis Skrevet Januar 30, 2016 Skrevet Januar 30, 2016 Du kan sjekke alle mellomrom på fanger, men det høres rett ut det du skriver. Ingenting sitter 100% tett for at lakk ikke skal flasse av. Jeg hekta støtfanger fast i ei torv når jeg rygget og både panser og lykter flyttet på seg! Mange ting ble skeivt i fronten, men det var bare å justere alt inn igjen. Ingen permanente skader.
Kalleklovn Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Skrevet Januar 30, 2016 Takk for svar. I og med at det er likt på begge sider, og at fangeren henger helt fint er det nok i orden. irriterende at folk bare stikker av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå