liffi Skrevet Februar 2, 2016 Skrevet Februar 2, 2016 Ø.K Grått interiør til Touring ( hanskerom-midtkonsoll-div deksler/duppeditter-sparkeplate/høyttaler deksel ) Generelt alt utenom stoler å dæsj ! Uten lister helst, men om noen har alt med lister ( ink dørsider ) så er det også aktuelt. Trenger også grått teppe. Typ denne nyansen grå ish...
Eirik Viste Skrevet Februar 4, 2016 Skrevet Februar 4, 2016 (endret) Hei. Jeg er i ferd med å hugge en 1993 530ia E34 Touring med grått interiør. Har nok det meste av det du trenger. Men tar nok ikke bryet med å ta ut teppet. Da vil jeg ha igjen for timene med arbeid. (bilen har bare stått i over 10 år og det er enda varebil, så teppet er i veldig god stand).Kommer fra stoffinteriør. Har dørtrekk fra bil med grått skinninteriør. Mulig at dem er av en lysere nyanse. Holder til i Stavanger, så er ikke lett med sending hvis du skal ha større deler. Er nok mer praktisk hvis du finner noe i nærmiljøet. Priser på slike deler er normalt lave, men jeg vil ha igjen for tiden det tar å demontere pluss forsendelse. Bilen har stått lagret hos meg i nærmere 6 år, men forsvinner i løpet av kort tid pga plassmangel. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Februar 4, 2016 av Eirik Viste liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå