liffi Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 Ø.K Grått interiør til Touring ( hanskerom-midtkonsoll-div deksler/duppeditter-sparkeplate/høyttaler deksel ) Generelt alt utenom stoler å dæsj ! Uten lister helst, men om noen har alt med lister ( ink dørsider ) så er det også aktuelt. Trenger også grått teppe. Typ denne nyansen grå ish... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 (endret) Hei. Jeg er i ferd med å hugge en 1993 530ia E34 Touring med grått interiør. Har nok det meste av det du trenger. Men tar nok ikke bryet med å ta ut teppet. Da vil jeg ha igjen for timene med arbeid. (bilen har bare stått i over 10 år og det er enda varebil, så teppet er i veldig god stand).Kommer fra stoffinteriør. Har dørtrekk fra bil med grått skinninteriør. Mulig at dem er av en lysere nyanse. Holder til i Stavanger, så er ikke lett med sending hvis du skal ha større deler. Er nok mer praktisk hvis du finner noe i nærmiljøet. Priser på slike deler er normalt lave, men jeg vil ha igjen for tiden det tar å demontere pluss forsendelse. Bilen har stått lagret hos meg i nærmere 6 år, men forsvinner i løpet av kort tid pga plassmangel. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Februar 4, 2016 av Eirik Viste liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå