Larsheike Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Hei! Har en wow iq150 fra wurth, men må ha adapter for å få den på min bmw e36, også kjøpte jeg adapter for en 100lapp men fungerte ikke, må jeg ha wurth sitt adapter for at det skal fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Må ikke ha Wurth sin, de gjør nå samme nytten. Fungerer diagnosekontakten på E36-en din ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsheike Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Har helt ærlig ikke prøvd kontakten før... men det er strøm i kontakten prøvde også å sjekke adapteret å der er det strøm på en av stikkene, men får ikke strøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Du må nesten gå over alle pinnene i diagnosekontakten og sjekke at de har riktig spenning (med tenning på). Du kan også sjekke at alle ledningene i adapteren fungerer som de skal med multimeteret. Skal ikke se vekk fra at det er noe feil på bilsiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsheike Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Får jør det! Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå