stoner Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Hei har et problem med høyre kjørelys på min bmw e91. er noe galt med den automatiske høydejusteringa. noen ganger lyser det langt opp, noen ganger lyser det rett ned, og noen ganger justere det ikke i det hele tatt når jeg starter bilen. venstre kjørelys virker helt som det skal. får også opp et lamper i dashbordet når jeg starter, er orange bilde av et lys som lyser nedover med et utropstegn inni. kan det ha noen sammenheng eller kommer det av at han som eide bilen før meg har koblet vekk grøftelysene? på forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Meg bekjent så får man ikke varsel ved problemer/defekte justerings motorer i lykten. Virker som den ene din er i ferd med å gi seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 okei, takk for svar, da skal jeg prøve å få bytta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Det beste er jo å bytte om og se om det virker på den andre lykten eller ikke, da finner du jo sikkert ut at det er selve justerings motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå