mrrogne Skrevet Februar 11, 2016 Skrevet Februar 11, 2016 (endret) hei har et problem som er komt på min E46 cab. vinduet går fint opp og ned, men når eg later igjen døren og det går opp så er det forsatt 1 cm igjen før det er heilt lukket. ka som stopper vinduet ? er det en bryter en plass som seier i fra at det er på topp eller stopper det av motstand ? kan det vere wire som er begynt å bli slitt ? takker for svar Mvh Sander Rogne Endret Februar 11, 2016 av mrrogne
Reef89 Skrevet Februar 11, 2016 Skrevet Februar 11, 2016 Det stopper når det blir motstand. Tror nok du må av med dør trekket og se inni. Smøre skinnen vinduet glir på.
mrrogne Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Skrevet Februar 11, 2016 har hatt det av fleire ganga, men har kun smurt pakningene med silikonspray, ka eg burde bruke å smøre skinnene med da ?
Reef89 Skrevet Februar 11, 2016 Skrevet Februar 11, 2016 Det er bare et skudd ut i det blå om det vil løse seg eller ikke. Men det blir tørt, smør med gris.
mrrogne Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Skrevet Februar 11, 2016 okay, takk for tipset får prøve det i morga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå