Gå til innhold

Katastroff. Ista p går veldig tregt på bo modul!


Sand1
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempe problemer! 

Skulle kjøre oppdatering av sw på bilen og koblet til lader og icom. Begynte rundt 4 tiden på dagen idag. Nå som klokka har passert 12 som den estimerte at den skulle ta så har bare bo modulen kommet til 10% jeg mistenker at det har skjedd noe alvorlig galt under veis, hva skal jeg gjøre? Jeg tenkte siden jeg ikke har gjort dette før så følger jeg det som står annbefalt og oppdatere, for og bli kjent med programet og slikt, har fulgt akkuratt hva den ber meg om pg gjøre. Men alikevell så fikk jeg problemer😞 For vis den skal holde på slik så tar dette for 50 timer på denne modulen. Motar tips med åpene armer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart deg i diagnosetråden, men skriver her også så ser du det hvertfall. Du har flashet uten ICOM B tilkoblet. Og du trenger ikke gå i bagasjen for å tilkoble den. Den har egen port i førers fotbrønn....

 

CIC over dcan tar ca 17 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN HJERTLIG TAKK for svar Sweet. Jeg stupte virkelig i salaten her altså! Errre mulig ](*,) Har lest og lest , men er vel lett for å tru man fikser det.Er ikke mange trådene som tar for seg opp kobling av icom b, og i hvilken situasjoner dette skal brukes og ikke(selvfølge for noen). Men hjelper veldig lite med teorien når man ikke har erfaringen. Det er generelt lite info om ista D/P ute på nett om dette, men kan være at jeg søker på feil måte. Finner mye men samtidig så blir det litt rekkefølge og hva skal man gjøre. 

Kjempe tiltak med kurs vis det kommer på banen:grin:

Kunne ha blitt en kostbar lærdom detta! Takk igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...