Mads Solum Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Hei, har en bmw f11 med nivåregulering bak,kjøpte idag et kw justerbart senkesett til denne, det følgte med dempere å fjærer bak og, og stag til å justere på nivåregulering bak,kun disse staga jeg trenger bak når jeg har nivåregulering? Å bare å justere disse å bytte dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Ingen som vet? 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 sikker på at det ikke er egene senkesett for nivåregulering? vet at det er det på e39. da medfølger det kun demper og senkestag i pakken. regner med at det ikke er fjærer,men luftputer på denne også? hvordan er det med godkjenning om du ikke skifter demper osv... kanskje tüv pappirene sier at du må sette på fjærer også ? jeg ville sjekket tüv pappirene : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 var det jeg å trodde hehe,men ser det fulgte med demper å fjær uteom(uten justeringsmuligheter) er luftfjæring bak på min jaa,fulgte å med stag å for å sette på der,står i papira at dem er til f11 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Hehe,etter litt nærmere ettersyn ser jeg at fjærene som jeg trodde var til bak skal jo være frem hehe, gikk litt fort frem, så er det de dempere bak å justeringstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå