Gå til innhold

Avkorting på førerkortbeslag


sverfo
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Emilsen skrev:

Jeg tenkte å søke om avkorting men slo det fra meg da jeg fikk høre at det var ekstremt liten sjanse for å få det til. Men det funker tydeligvis for ganske mange, så det skader ikke å prøve! 

Hva mistet du den for da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til en venn av meg mistet lappen for ca ett år siden fordi hun hadde skyld i en "mini-ulykke" uten personskade(brudd på vikeplikt). Hun fikk den 2 måneder tidligere tilbake. Hun forklarte at hun trengte den i jobbsammenheng, og fordi det var den eneste måten hun kunne komme seg rundt på(butikken, o.l), ettersom hun er dårlig til beins(skade i ryggen).

Bare å prøve :)

Endret av Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, E46cupe skrev:

Jeg mistet lappen, jeg ble tatt i 111kmt i 80 og mista den for 6 mnd. Jeg var så dum som deg og kjørte uten lappen og ble tatt... Prøvde og søke med hjelp av en advokat, men ingen hell. Men prøv! Det skader ikke! 

Mister vell ikke lappen for å kjøre 111km/t i 80, hadde du prikker fra før av da eller? Hva hadde du med i søknaden da? Skal nok prøve ja, verdt et forsøk 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E46cupe skrev:

Ja, hadde 6 prikker fra før av. Hadde egentlig med alt du trenger i for hold til å søke, men null luck! 

Hmm, den er kjip... Har egentlig veldig dårlig troa selv, men vi får se hva svaret blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Saturday, February 20, 2016 at 10.42, E46cupe skrev:

Ja, hadde 6 prikker fra før av. Hadde egentlig med alt du trenger i for hold til å søke, men null luck! 

Hmm, den er kjip... Har egentlig veldig dårlig troa selv, men vi får se hva svaret blir!

 

On Saturday, February 20, 2016 at 10.42, E46cupe skrev:

Ja, hadde 6 prikker fra før av. Hadde egentlig med alt du trenger i for hold til å søke, men null luck! 

Var det 3 måneder ekstra utsettelse du også fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sverfo skrev:

Hmm, den er kjip... Har egentlig veldig dårlig troa selv, men vi får se hva svaret blir!

 

Var det 3 måneder ekstra utsettelse du også fikk?

Tror det, husker ikke helt er en stund siden nå, men gi beskjed om hvordan det går. Tar ofte lang tid og få svar på slik 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått svar, og det ble som forventet. Altså avslag. Men jeg skal ringe på mandag for å prøve å mase litt, da jeg har lest noen plasser at det kan hjelpe. Så blir det sendt inn ny søknad i april. Denne gangen skal jeg prøve å søke igjennom jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten update. Jeg ringte inn å hørte om det virkelig ikke var noe jeg kunne gjøre for å få tilbake lappen. Og da sa hun damen jeg pratet med at jeg skulle klage på avslaget, og prøve å skrive om at jeg kan få lappen tilbake på traktor, men ikke resten. Så får jeg hjelpe til med slåtta med min andre arbeidsgiver. Så nå er klage sendt inn, så får vi se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sverfo skrev:

Liten update. Jeg ringte inn å hørte om det virkelig ikke var noe jeg kunne gjøre for å få tilbake lappen. Og da sa hun damen jeg pratet med at jeg skulle klage på avslaget, og prøve å skrive om at jeg kan få lappen tilbake på traktor, men ikke resten. Så får jeg hjelpe til med slåtta med min andre arbeidsgiver. Så nå er klage sendt inn, så får vi se hva som skjer :)

Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...