Gå til innhold

Feilkode, tysk.


Margrethe
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen har siste par dagene 'hakket" og lugget i noen sekunder etter jeg har stoppet i lyskryss og rundkjøringer og skal videre. En gang lugget den litt i en nedoverbakke men ikke hatt andre problemer.  Var innom verkstedet idag for å kjøre diagnose for å se hva det var, de sa det var noe med bensinen, mulig blandingsforholdet med de skulle se nærmere på det når jeg allikevel skulle inn til neste fredag. 

Stoppet på butikken på vei hjem og når jeg skulle kjøre videre ville ikke bilen helt. Den gikk såvidt fremover og turtallet økte ettersom jeg gasset.Prøvde å bruke girene (er automat)  uten hell. Den gav seg etter litt, kjørte litt rart og når jeg skulle ut på hovedveien var det samme greia. Den ville bare ikke opp i fart og var sinnsykt treg.  

Fikk en feilmelding, men jeg ser ikke hva det står pga lysene ikke er helt bra i dashen.  Har noen peiling på hva den prøver å si til meg? 

DSC_0066.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, D.Toft skrev:

girkasse i nødmodus

Så med andre ord så må NAF kjøre meg på verksted?  

Sjekket olje og vann for noen dager siden, tror ikke det er det men får ikke sjekket før i morgen tidlig. Men da bør jeg vel ikke prøve å se om det skjer i morgen også?

Livredd for å ødelegge noe. 

Endret av Marg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble NAF (måtte dytte bilen opp på planet da den ikke ville fremover plutselig)  så fikk den på verksted og fikk tatt diagnose. Er girkassen som er ødelagt dessverre, Finner ut nøyaktig hva på mandag men ser dårlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...