JoakimHå Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 Heihopp! Jeg bare lagte meg en bruker her for å få litt hjelp fra dere BMW entusiaster. Har noen av dere erfaring med denne feilmeldingen her? Hva det koster å få det reparert etc? Eventuelt hva bare delene koster, om det kan være mer enn å bare bytte sensoren, etc etc. Jeg skal nemlig selge av A4 sedanen min fordi jeg trenger stasjonsvogn, så da så jeg på denne : http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71288091&ref=conversation&fks=71288091 Takk for svar!
Otis Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 Helt kurant feil det der. Såfremt det bare er sensor feil og ikke ledningsnett eller abs hjerne.
JoakimHå Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Skrevet Februar 21, 2016 Ja der ga du meg litt ekstra å tenke på ja. Jeg vet ikke hvilke deler jeg skal se etter, kan du gjerne gi meg en link til hva jeg skal kjøpe inn for å eventuelt bytte ut?
Otis Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 Du finner alt på koed.no, gsbildeler.no eller bmwfans.info
JoakimHå Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Skrevet Februar 21, 2016 Hehe, finner ikke frem i det havet der jeg..
Otis Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 Selvsagt gjør du det. Ha rammenummer så tar du de syv siste tegnene og plotter inn. Så velger du kategori, ikke akkurat rakettforskning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå