Grenadier Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Skrevet Desember 10, 2016 (endret) Jepp, ser den. Men girkassa skifter man vel ikke for moro skyld. Knelte den? Angsten er jo at automatkassa ryker. Er vel fort rundt 50k for ny. Ledningsnettet til bakluke ble skiftet også på min bil, heldigvis på garanti. Vet du om dette er den kabelen som går under bilen vi da snakker om? Kom i prat med en BMW-mekaniker som sa at denne løsningen på E60/61 (altså med hovedkabel eksponert under bilen) var helt høl i hue i nordisk klima, med salt osv. Endret Desember 10, 2016 av Grenadier
Otis Skrevet Desember 10, 2016 Skrevet Desember 10, 2016 Nja. Girkassen ble rar på girskift slo inn gir. De etterfylte 1 liter olje først, men det ble ikke bra. Ble en forsikringssak ut av det. Så kun egenandel på meg. Hadde girkassen gått nå så hadde jeg bre handlet forsterket kasse fra automatgear service eller rats. De tar vel rundt 30k. Ledningsbrudd kom på nytt pga feil ved første jobben for 3 år siden. Så det ble nytt på høyreside en gang til. Gratis selvsagt. Den kabelen er ok. Det er vel noe inni bilen som de byttet på recall, en liten kabel stump. Den som går utvendig er meget godt beskyttet, ingen problem der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå