The Hacker Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 (endret) Hei.. Er de noen her som har noen tips på hvordan eg kan få ordna airbag på bilen min? Veit ikke helt hvor eg skal begynne å leite etter feil. Skal på eu på fredag Endret Februar 24, 2016 av The Hacker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 sjekk kontakten under setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Hacker Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Hvilken kontakt? På hvilken side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 passasjer setet. i front er det en kontakt, sikkert bak ett deksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Hacker Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 er de en ting som kan utløse alle dei feila her? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 mesteparten gir abs lys, sittesensor, airbak og beltestrammer. beltestrammer har du og på førerstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Er dette feil som faktisk er på bilen eller bare noe som er lagret i bilens minne? Fordi det ser mistenkelig ut som at noen har demontert diverse for å ettermontere noe... Som feks høyttalere, og evt skiftet ratt. Dog så er jo beltestrammer feil ganske kjent. Men alle de andre er absolutt ikke kjente feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå