pålpetersen Skrevet Februar 25, 2016 Skrevet Februar 25, 2016 Har en 2012 525 XDT med M-sport pakke. Ettersom jeg forstår har disse bilene ca 1 cm høyere bakkeklaring enn bakhjulsdrevne biler med M-sport pakke (som har ca 1 cm lavere bakkeklaring sammenlignet med biler uten M-sport pakke). Har lyst på litt lavere bil, men ikke så lav som den bil bli hvis jeg kjøper senkefjærer fra H&R, Hartge e.l. Så spørsmålet blir; er det noen som har montert originale M-sport fjærer fra en bakhjulsdrevet bil på en med Xdrive?
Walkabout Skrevet Februar 25, 2016 Skrevet Februar 25, 2016 (endret) Siden du har en stasjonsvogn så kan du justere den bak (luftfjæringen) med diagnose. Ut over dette så vet jeg ikke om noen som har montert M-sport fjærer foran på en xDrive. Jeg hadde ikke helt sett poenget med å senke fra standard til M-sport, da det nesten ikke er merkbart. Ville enten beholdt det som det er, eller senket "skikkelig", altså 20-30 mm. Eventuelt kan du jo kjøpe coilovers fremme, så vidt jeg har fått med meg så selger KW en type nå som også passer til biler med EDC (dog noe kostbart) dersom du har det. Endret Februar 25, 2016 av Walkabout
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå