Hannepanne Skrevet Februar 25, 2016 Skrevet Februar 25, 2016 Hei! Håper det er noen flinke mennesker der ute som kan hjelpe meg. Hele vinteren har forhjulene fryst i tide og utide, både når jeg parkert over flere dager og når jeg bare har parkert noen minutter. Det har hjulpet å kjøre litt fram og tilbake for å få det til å løsne (som oftest bare ett hjul som er veldig påståelig å ikke vil slippe), men nå er det ingenting som hjelper. Bilen står bom fast på gårdsplassen! Har heller ikke funnet noe rød tråd i evt væromslag, bor på innlandet i Finnmark så været har vært relativt stabilt. Noen som har opplevd dette før? Kan nevne at jeg har automatgir og det er ikke håndbrekket som er fryst, bruker ikke det på vinteren.
D.Toft Skrevet Februar 25, 2016 Skrevet Februar 25, 2016 frosset bremseveske? sikker på at det er hjlene forran som er fryst og ikke automaten som kødder seg litt?
Otis Skrevet Februar 25, 2016 Skrevet Februar 25, 2016 Det er vel ikke uvanlig med låste hjul når man kjører i snø og den smelter og fryser til is ved parkering. Bare gi gass så løsner det. For å dobbeltsjekke at det er hjulet som er låst, så jekker du opp bilen og forsøker å dreie hjulet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå