Larsa97 Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Skulle godkjenne senkefjørne i går - alt var greit med fjører osv, men sprederne mine ble visst for lave med de førene.. Var kontrolløren bare veldig sær, eller er det noe de pleier å være nøye på? Når jeg skal vise den på nytt, er det bra nok at jeg har tatt vekk sprederne, men at ledningene til lyktene er der osv? Eller må alt vekk? Takker for svar
D.Toft Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 hva med å justere dem riktig da? har godkjent en god del fjører her i bergen, aldri fått mangel på feiljusterte lys.
E.C. Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Strips ledningene til noe slik at de ikke dingler rundt så er du i mål. Fikk for øvrig ingen kommentar på lys da jeg godkjente.
Larsa97 Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Skrevet Februar 27, 2016 2 timer siden, D.Toft skrev: hva med å justere dem riktig da? har godkjent en god del fjører her i bergen, aldri fått mangel på feiljusterte lys. Fikk beskjed om at de måtte helt vekk, ettersom lykta starta under 25cm(?) over bakken..
Larsa97 Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Skrevet Februar 27, 2016 54 minutter siden, E.C. skrev: Strips ledningene til noe slik at de ikke dingler rundt så er du i mål. Fikk for øvrig ingen kommentar på lys da jeg godkjente. Den er grei! Stripsa de fast da jeg tok ut lyktene, så da satser jeg på at det går i orden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå