Sverre Røed Skrevet Februar 28, 2016 Skrevet Februar 28, 2016 Jeg ønsker å bytte ut mine orginale baklamper til et sotet sett på min bmw e39 2003 modell. Er disse jeg hadde tenkt å bytte til. http://trolltuning.com/bak-lykter/1443-sota-baklykter-e39-touring.html Problemet er jo da at jeg har Led baklamper, mens de jeg linker til er ikke det, og passer visst bare til 00 modellen. Går det ann å bruke disse forde, eller blir det bare kødd? Tenkte på om det går greit gor lysstyringsboksen osv... Det gjør ikke no for meg at det ikke blir led i baklampene, og jeg tar vare på de gamle lampene om jeg vil bytte tilbake
Sammyen Skrevet Mars 3, 2016 Skrevet Mars 3, 2016 (endret) On 28.2.2016 at 12.36, Sverre Røed skrev: min bmw e39 2003 modell. passer visst bare til 00 modellen. Har ikkje sett på saken nøye men rekner med det er ein grunn dei skriver 95-00 mod (pre-face) Så blir nok bare kødd. edit: Las ein som anbefalte å finne fram hammer og ballast.. usikker på om det var kødd :S Endret Mars 3, 2016 av Sammyen
Poppy Skrevet Mars 4, 2016 Skrevet Mars 4, 2016 Ikke finn på å bytt til sånne fæle jalla lamper når du har hella facelift fra før. Sot heller de hvite delene på de du har. Thundercoil reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå