gullsakar Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Aller først; ja jeg prøvde å søke i forumet. Litt få treff. Har en dyrelyde bak i dashen når bilen ikke sviver eller har tenning på. Har lest at det kan være klimavifte som trenger smøring/rens.? har skjønt at denne kan gå ca 15 min etter kjøring men den er der etter en hel natt i garasjen også. Eller starter den med en gang man åpner døra? Legger ved video av lyden. IMG_4385.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Antakelig viftemotstanden som er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Er en liten vifte inne i klimaanlegget som drar luft inn,dette er for å kunne måle temp på luften inni kupeen. Så snart du åpner døren, låser opp bilen starter denne. Den vil også fortsette å gå ca 10 min etter bilen er skrudd av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 gullsakar og Gunnnvald reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 Det var Spot on hemidog. Sikkert lurt å Google på engelsk fra nå av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 14 timer siden, gullsakar skrev: Det var Spot on hemidog. Sikkert lurt å Google på engelsk fra nå av.. Ved å google på engelsk finner du utrolig mye der ute. Samt å søke på Youtube. Tysk også hvis du kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå