Wasim Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Hei alle sammen. Demperne bak på bilen min er dårlig og da tenker jeg å like gjerne bytte til justerbart senkesett. Jeg vil ha noe som er bra, men ikke noe altfor stivt. Vil at det skal være behagelig samtidig som det er sportslig. Har fått med meg at supersport black evolution er ganske stivt, og tenker heller å gå for bilstein sitt sett som er justerbar på høyde, men ikke stivhet. Kan noen her med erfaring med bilstein si noe om hvor stivt disse settene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Har sittet på med en kompis som har Black Evolution, synes ikke det er så stivt. Har hørt mye bra om det! Men så har jeg ikke prøvd Bilstein heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Takker for svar. Ser nå at jeg startet tråden i feil emne :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Forresten, var det E93 settet skulle på? Leste litt kjapt og trodde det sto E39, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 Stemmer det. E93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Ah, okei. Da skal jeg ikke uttale meg Wasim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Jeg bestilte bc coilovers for 1 uke siden. Hørt mye bra om di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå