Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en opprustet e36 coupe akkurat nå som jeg må desverre vrake å selge som delebil... men har tengt å kjøpe en E46. Men er det mulig å få mere effekt utav en 320/323 uten å montere turbo osv? har lyst på litt mere effekt, rundt 200hk eller mere

e46.jpg

Skrevet

Ikke noe effekt å få ut av en 320i. Men 323i kan du hente litt ut så vidt jeg vet. Fordi motoren som sitter i de, har strupet innsug. Montere innsug fra M50B25, remapping og noe annet skal visst kunne gi deg litt over 200hk.

Skrevet
6 minutter siden, DanielStance skrev:

Ikke noe effekt å få ut av en 320i. Men 323i kan du hente litt ut så vidt jeg vet. Fordi motoren som sitter i de, har strupet innsug. Montere innsug fra M50B25, remapping og noe annet skal visst kunne gi deg litt over 200hk.

okei, men er det noe stor jobb/vanskelig å bytte motor da? 

Skrevet

kan du ikke heller forsøke å finne en E46 med motoren du ønsker i stedet for å kjøpe en 320 for så å bytte motor i den? Ja, det er dyrt, det tar en del tid, det er mulig å få godkjent. Søk på forumet, mange som har byttet motor og fått det godkjent. 

Skrevet
2 minutter siden, hanzhe skrev:

kan du ikke heller forsøke å finne en E46 med motoren du ønsker i stedet for å kjøpe en 320 for så å bytte motor i den? Ja, det er dyrt, det tar en del tid, det er mulig å få godkjent. Søk på forumet, mange som har byttet motor og fått det godkjent. 

ja, men er så vanskelig å finn den motoren jeg vil ha og en bil som er så å si strøken til en rimelig pris...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...