Juno106 Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Dette er mitt første innlegg på dette forumet, så bær over med meg om spørsmålet er dumt. Har nylig kjøpt en x3 (2006)med gammeldags navigasjonssystem. Jeg ønsker å koble på aux, eller aller helst en iPod connecter. Det finnes åpenbart bøttevis med muligheter, bl.a på ebay, men klarer ikke se om disse er kompatibel med bilens anlegg. Det er ingen navn/typebetegnelse på anlegget, og har heller ikke manualen. Spørsmålet er dermed : hvilket anlegg er dette? Se bilde. Og om noen har tips til løsning på overnevnte som faktisk funker, setter jeg stor pris på det. Bilen har for øvrig cd-skifter i midtarmlenet. På forhånd takk for svar, Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Det heter navigasjon business, men jeg våger ikke å si hvilke muligheter du har dessverre, da disse er ganske sære... Jeg vil likevel anta at alt som kobles til som CD-veksler fungerer (iPod-grensesnitt og slikt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juno106 Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 Takk for info! Ja, har inntrykk av at dette er et spesielt opplegg. Om du el andre har gode tips til løsning tilkobling, er jeg takknemlig. Alt jeg ser på f eks eBay er tilpasset den mer "normale" CD-spilleren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå