blckwtr Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Hei, er det mulig øå omkonfigurere HUD til å vise mindre informasjon, eksempelvis kun hastighet? evt. også øke størrelsen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Det kan godt hende det er mulig, såvidt meg bekjent er det karakterisert som umulig pga ingen har funnet ut av dette enda. Det eneste jeg et man kan gjøre er vel å ta bort navi og legge til blinkelys, evt skifte til M display. Da får du en diger turteller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blckwtr Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Hei, jeg har 4 opsjoner i min meny, hvor man kan ta vekk hastighet, navi / lokasjon, feilmeldinger og cruise(?) eller noe sånt?! Men funksjonalitet utover dette fins ikke, jeg har ikke behov for en digger turteller heller... Kunne vært greit å ha mulighet for å endre oppsettet her, skifte farge etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Tror ikke man kan skifte farge, da det bare finnes en farge? Det ser ut som M HUD gir mer lys på turteller for å simulere annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blckwtr Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 ...men da er det ikke ordentlig M-HUD som på M5 altså, der er det grønt og oransje... Men på fartsholder er det jo grønn farge som skifter til oransje når den er inaktiv?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Jeg ble usikker nå... Kan ikke huske spesifikt at det er noe grønt, men det kan godt hende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå