Sammyen Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 (endret) Vert ganske rolig med skruing så var ikkje vits å skrive i tråden før i dag Kammene var på og klar for timing+ vanos før eg kom på at eg hadde glømt ein bolt! Måtte av med innsugskammen for å skru fast bolten. Monterte kammen igjen som før (fulgte DIY'en: https://www.germanautosolutions.com/diy_tech/m54_cam_replace/m54_cam_replace_diy.php ) Då eg skulle gå over alle til slutt skjedde jo det gøye ... Bolten knakk jo seff den. Fann ut at det var M7 på realoem (http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EN11-EUR-04-2004-E46-BMW-320i&diagId=11_2213 ) Då er det bare å dreie meg ein ny ein og mate nedi! Den knekte bolten kunne ein skru ut med tang så var litt heldig der Testet momentnøkkelen på jobb og den tar 27-28nm når den er stilt på 20nm, og ca 20 når den står på 14nm (som desse boltene skal skrus til med) Gjekk til innkjøp av ny fort som faen Endret April 14, 2016 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 (endret) Etter ein del miksmaks så begynner bilen å nærme seg veien igjen! Fått skikk på feilkodene etter motoren "kuttet" seg sjølv og fann ut at eg manglet ein sensor 😳 (Film av første start i bunnen av innlegget) Etter ein treig start så går motoren og purrer fint. Litt problem med "sticky lifter" men rekner med det går seg til når den får kjørt litt. Glad at eg fekk stilt inn vanosen riktig ivertfall Det som er lei er at idioten sjølv (meg) brukte oppigjen eksosflenspakningene sia dei såg bra ut.. Resultatet blei jo seff at eksosen står ut av motorrommet. Då var det av igjen med fronten og håper på at det holder med ekstra stramming av boltene.. Reknet med det skulle gå fint men er så glad at ingen ventiler eller lignende gjekk til helvette Stygg "tikkelyd" men tenker det kjem seg etter eit par gode minutter på tomgang? Muligens eksoslekkasjen som tikker her? Kjørte ikkje den lenge for å unngå eksosforgiftning Endret April 14, 2016 av Sammyen Skriveleifer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå