danskiii Skrevet Mars 8, 2016 Skrevet Mars 8, 2016 Har kjøpt meg nytt V-bånd og pakning som skal monteres nå idag eller imorgen mellom turbo og DPF. Men det jeg har fått er ikke det samme som det jeg hadde fra før, men viser til samme delenummer alikevell? Hva kommer dette av, er det rett eller feil? Delenummer: 18308512137 Hva jeg har fra før: Hva jeg fikk nå:
andreaskarm Skrevet Mars 8, 2016 Skrevet Mars 8, 2016 Det vil klemme bedre det nye du har fått danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Skrevet Mars 8, 2016 Ja men da er jo alt godt! bare å stramme til tusan da
andreaskarm Skrevet Mars 8, 2016 Skrevet Mars 8, 2016 Jepp😊 når du har flere kutt i båndet vil det stramme seg jevnere😊 og bedre😊 danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Skrevet Mars 10, 2016 (endret) Fått på nytt v-bånd og ny pakning, luktet ingenting spesielt lengre over DPF Den gamle var blitt ganske så sort rundt mutter og småbrent ja.. Så opp i motorrom når jeg fikk ut DPF og var blitt noe sort rundtom. Godt å få alt på stell Endret Mars 10, 2016 av danskiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå