Gå til innhold

Ville dere tatt dette på forsikringen?


 Share

Anbefalte innlegg

Ja har nok bestemt å droppe forsikring på dette. Grunnen til at det fristet litt er at jeg har hatt bilen i en mnd og det var jækla kjipt når fruen kom hjem fra tur med knust fanger. Men får bare svelge unna å finne en grei løsning på saken. Jeg vil ikke kjøre for lenge med det heller for det samler seg sykt med drit inni der og det uler i høyere hastigheter..

utetempsensor sitter rett under så kan jo være glad den ikke gikk andundas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg! Alltid kjipt slikt og ikke minst når bilen er ny på tunet.
Bare å skjære igjennom å få det fikset. Jeg har som mål at enhver skade eller feil skal utbedres innen én uke, det må jo uansett fikses så det er ingen grunn til å forlenge perioden med dårlig samvittighet ;)

Lykke til i alle fall.
 

Om det er noen trøst; jeg kjørte en gang bilen min direkte fra lakkboksen (en kar hadde vært borti og jeg hadde benyttet anledningen til å fikse et par småbulker) og på vei tilbake til jobben skled jeg på blank is rett inn i bommen (lukka område). Den traff frontruta og spratt opp, kun så bilen rakk å stoppe akkurat under... Bommen kom selvsagt nedigjen og hakka i stykker taket.
Hadde strøken bil i 15 minutter.
Fin var den også!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Erik BM skrev:

Den ser jeg! Alltid kjipt slikt og ikke minst når bilen er ny på tunet.
Bare å skjære igjennom å få det fikset. Jeg har som mål at enhver skade eller feil skal utbedres innen én uke, det må jo uansett fikses så det er ingen grunn til å forlenge perioden med dårlig samvittighet ;)

Lykke til i alle fall.
 

Om det er noen trøst; jeg kjørte en gang bilen min direkte fra lakkboksen (en kar hadde vært borti og jeg hadde benyttet anledningen til å fikse et par småbulker) og på vei tilbake til jobben skled jeg på blank is rett inn i bommen (lukka område). Den traff frontruta og spratt opp, kun så bilen rakk å stoppe akkurat under... Bommen kom selvsagt nedigjen og hakka i stykker taket.
Hadde strøken bil i 15 minutter.
Fin var den også!
 

Autsj kjipern den da.. 

Ja får bare gunne på å få fiksa det.  Når en får tid:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...