Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Kjøpte fire slike men trengte bare to, så tenkte å se om noen andre trengte. Er helt nye. Anbefalt i LED-tråden her på forumet. Låner bildene fra forrige selger: Tenker 200 inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Opp. Blir bare liggende som reservepærer om ingen trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 vet du om det blir feilmelding med disse? har en f30 som jeg skulle bytta til hvitere tåkelys på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Aner ikke, brukte dem i E39 selv. Fikk opp på diagnose, men da fjernet jeg bare pæresjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 ok, disse lyser vel noe jævli vel? siden det er 80w, men nå kan ikke jeg en dritt på dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Lagde en mini-write up her: Lyser nokså bra, men ikke til å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 aha, ja jeg vil bytte kun pga fargen på de originale blir for gule når man har led i alt annet ellers jeg vil ha noen som ikke lyser for sterkt, men bare riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Da er de nok ganske perfekt Lyser veldig pent, sånn blå-hvitt. Men som sagt ikke så sterkt heller. Du bor jo i nærheten, kan jo se dem på bilen min ved ønske om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 yep, kan gi de et forsøk jeg. jeg skal snart til sverige, så er jeg i rakkestad hos noen folk til litt utover dagen etter det. etter det har jeg fint mulighet:) hvor holdt du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Bor i Ås, men er på jobb i dag, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 den er go, kan ta det utover uka muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Den er grei, er ledig førstkommende dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Oppsi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå