Varela Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Hei. Når jeg kjører på dårlige veier og grusveier, dirrer det noe forferdelig i den plata det står airbag på, mellom fram døra å front ruta. vist presser på den med hånden stopper det. hva kommer det av? Er det bare å ta av denne å evt hvordan gjør jeg det? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Du kan vippe løs Airbag-merket med et lite skruejern e.l.. Bak der sitter det en torx-skrue, så du kan sjekke om denne er løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Takk. Virker som riste lyden er egentlig værst neders på "listen", men det hjelper kanskje allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Det kan være noen har hatt hele dekselet utav i forbindelse med montering av handsfree eller andre ting, og så ikke fått den skikkelig på plass (det er ikke helt rett frem å få de skikkelig på plass, men det går), så det er godt mulig det er det som er problemet ja. Foruten denne skruen henger den på klips, så du må vippe den i fra, så dra den oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Okei, men det er uproblematisk ? Det skyter ikke en airbag i trynet på meg når jeg begynner å fikle med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Nei, da har du gjort noe alvorlig galt. Det ligger riktignok en airbag bak der, men selve airbag-merket er kun for å skjule skruen. Jeg prøvde å finne noen bilder, men fant bare dette som igrunn ikke var så mye til hjelp: (Teksten som hører til sa igrunn ikke så mye.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Hehe men om jeg må av med hele, drar jeg den da ut mot meg eller typ opp mot taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Først løsner du den ut mot siden (altså rett utover), deretter løftes den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Takk for god hjelp da skal jeg prøve i mårra å se, er jo til å bli gal av med ulyder i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå