E.C. Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Ett sett med noe som ser ut til å være replica(?) av Style 32 i 15". Sitter på Conti Premium Contact 2 fra 2010 med ca 4 mm igjen, 205/60R15. Felg: 15J7, ET36, nav 72,6. Er litt kantkjøring på 2 av felgene, kunne trengt en vask og kanskje avbalansering. Ligget inne i en bod i vinter, samt vært oppbevart inne på stativ av forrige eier. Disse ga jeg 2200 kr for for under ett år siden. Har vært brukt som midlertidige hjul hos meg forrige sesong. Felga går akkurat klar av caliperen foran på min 320i E36, så de vil passe alle E36 utenom M3, samt opp til 328 (?) på E46. Selges for 500 kr. Ett sett med originale hjul som fulgte med bilen min for 20 år siden. 16" Style 30. 7X16 ET46. Disse tror jeg ikke har noen kantkjøringer, har tross alt vært kjørt med 225 dekk på 7" felg. Kan trenge en vask da disse har ligget litt ute. Sitter sommerdekk på, men de er søppel. Kan passe fint som vinterhjul. Pris 300 kr. Befinner seg i Nordhordaland, 1 time -ish fra Bergen. Vil helst slippe å sende de på dynga. Kan bytte i tannstang til E36, original E36 jekk eller noe annet så lenge det ikke tar noe særlig med plass. Bilder av "Style 32": Style 30 på bil da jeg kjøpte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Bump Kan selges for skambud, går ellers på dynga snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå