Varela Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Kan jeg fin gå fra 16" til 18" felger på bilen uten å gjøre noe annet? må det registreres i vognkort? Gjøre noe med bremser? Eller noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Nei, så lenge du kjøper felger som passer (innpress og bredde), samt benytter dekk som gir korrekt rullediameter er det igrunn bare til å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Her har du et ok eksempel på 18" Varela reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Oi, kanskje det blir stort på en så liten bil? Ukomfortabelt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 (endret) ikke uvanlig å ha 18" på 1 serie.. Men normalt da skulle en ha 225/40/18 dekk og ikke som på bilde over. Her er vår med 18" originale BMW felger, bilen skal selges forøvrig. Samme bil med 8,5x18 originale AC schnitzer hjul. (disse hjulene skal også selges) Endret Mars 17, 2016 av Tyggern Varela reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Dette så litt mer ut som jeg hadde forestilt meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 De felga så kjent ut Tyggern! Hehe På alle disse bildene er det kun 18" og bredde, dekk dimmensjon og innpress har alt og si. Jeg kjenner flere som kjører 19" så 18" vil jeg nok kalle komfortabelt ja Varela og Tyggern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Dette ser jo bra ut har lenge vurdert om jeg skal velge 17" eller 18". Noen som har nå erfaringer eller råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 16 minutter siden, HypeTraxX skrev: De felga så kjent ut Tyggern! Hehe På alle disse bildene er det kun 18" og bredde, dekk dimmensjon og innpress har alt og si. Jeg kjenner flere som kjører 19" så 18" vil jeg nok kalle komfortabelt ja The one and same.. De kommer fra den bilen HypeTraxX reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varela Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Dette ser jo bra ut har lenge vurdert om jeg skal velge 17" eller 18". Noen som har nå erfaringer eller anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 18", uten tvil. Kjører 18" på både sommer og vinter selv, og har hatt litt forskjellig på siden jeg kjøpte bilen: 18" BMW style 208 (sommer): 18" BBS CH replica (vinter): 18" Hartge Classic 2 (sommer): 18" BMW style 323 (sommer): Varela reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå