Gå til innhold

Polering i Oslo, av firma


visiks
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale et firma i Oslo som kan vaske og polere bil som ikke er altfor dyrt? :) Har aldri levert bil til polering/vask før, siden jeg kun har kjørt gamle og slitne biler, så nå vil jeg levere den til en liten vårrengjøring før ferien, så en ordentlig polering når sommerdekka går på :) Har sett at noen anbefaler et forum med privatpersoner som utfører på anbud, men dersom noe skulle gå skeis så liker jeg å være beskyttet av forbrukerkjøpsloven... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av disse driver "enkeltmanns" foretak.
Og de har nok langt høyere stolthet i det de gjør, det er nok i de fleste tilfeller også langt tryggere.
De som driver profesjonelt med dette jobber mye med "high end" biler..

Og rykte er alt i den delen, så fornøyde kunder er pri 1. og ikke flest mulig biler på kortest mulig tid som du får på de fleste andre steder.
 

Og hva er alt for dyrt?  kvalitet koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tyggern skrev:

Veldig mange av disse driver "enkeltmanns" foretak.
Og de har nok langt høyere stolthet i det de gjør, det er nok i de fleste tilfeller også langt tryggere.
De som driver profesjonelt med dette jobber mye med "high end" biler..

Og rykte er alt i den delen, så fornøyde kunder er pri 1. og ikke flest mulig biler på kortest mulig tid som du får på de fleste andre steder.
 

Og hva er alt for dyrt?  kvalitet koster.

Det hadde jeg ikke tenkt over.. Kanskje noe jeg bør undersøke allikevel :-) 

Ja, kvalitet koster, og jeg ønsker at bilen skal få en ordentlig shining når sommerdekkene har kommet på, men nå før påsken vil jeg bare gi den en ordentlig vask og en "liten" polering. Tenker mellom to og tre tusen kroner for den før påsken, slik at den ser fin og blank ut når jeg skal besøke svigers :)

10 timer siden, Reef89 skrev:

Bristolgarasjen.

Takk :) Skal sjekke opp dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...