OddaBMW Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Hei! Jeg har et irriterende keyless/remote problem for tiden. Gjelder min 530Xdat Noen dager virker ikke keyless eller åpneknappen på nøkkel og må låse bilen opp manuelt med nøkkel. Jeg mistenker etter å ha lest noen tråder her i forumet at det kan enten være antenneforsterker eller kabelbrudd i baklukeledningene. Hvis jeg løfter opp bakluka i mellompos. kan det være at remote åpning/lukke virker av og til Men hvilke ledninger går hvor? Bilen har hatt rep. på ledninger til bakrute varmetråder før, men antar at det er på feil side av hengselet for antenna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Har du bytta batteri i nøkkelen? Dette er ikke oppladbart på biler med comfort access, så må skiftes jevnlig. Dette klarer du fint selv hjemme på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 (endret) Hei, Ja helt nya batteri i nøkler, skifta to ganger for å være sikker Endret Mars 19, 2016 av OddaBMW Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 Hei,fant du ut av problemet? har en f10 som av og til ikke virker..med nytt batteri i nøkkelen.. må også bruke nødstartprosedyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå