SverreJ Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Hei I vinter skrapte jeg vekk isen som var på dører, bagasjelokk og panser med en vanlig plastikk is-skrape. Det burde jeg ikke gjort siden det førte til en god del små riper i lakken. Men ripene er ikke dype og lurer på om folk har noen tips og gode råd til hva man kan gjøre selv for å bli kvitt disse ripene... Tenker kanskje på å bruke noe "rubbe- pasta " i samme farge som bilen (sort), men vet ikke hva som er lurest... takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Polere det vekk går nok helt fint om du tar litt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofilius Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Vet ikke i hvilket omfang bilen din er omfattet av riper, men om du ser for deg å ta dette for hånd, så kan jeg anbefale GTechniq P1 sammen med GTechniq Tri Foam polish pad. Dreier det seg om store deler av bilen ville jeg ikke vært i tvil: gå til anskaffelse av en poleringsmaskin (oscillerende / DA maskin). Ta en titt på bilnerden.no enten du er interessert i å ta det for hånd eller vil ha deg maskin - de har ALT du trenger av bilpleie til gode priser. Nå i påsken kjører de ekstra gode priser på hele butikken. Har handlet mye derfra, og det blir stadig mer! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 (endret) Har du noen bilder av ripene?:) er litt letter å hjelpe med hvilke poleringsprodukter du kan prøve ut Endret Mars 28, 2016 av Mr Mykland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå