Eirik Paulsen Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Fyllte for mye olje på min E46 316i igår. Har kjørt cirka 5mil. Jeg oppdaget det da det luktet surt inni bilen. Det har tytet olje ut av topplokket. Noen erfaringer om hva jeg burde gjøre, og om noe skade evt kan ha oppstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Pumpe det ut igjen. Olje pumper osv fåes bla annet på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 har peilet oljen og det kommer mye gul/hvit gugge på peilepinnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Oh, da kan det hende topppakningen din er gåen. Mye små kjøring? kjør en lang tur og kanskje litt hardt, er du heldig forsvinner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Tett veivhusventilasjon skaper overtrykk og då får du press på toppdekselpakningen og majones. Ta håndflaten over oljepåfyllingshullet og kjenn etter eit svakt vakuum. Alt annet er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 når bilen er kald eller må jeg få¨den varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Det skal vel ikke spille noen rolle. Ser du hvor olja har kommet ut? Den har nok blåst ut litt olje ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå