Gå til innhold

lars-even
 Share

Anbefalte innlegg

Broren min har en 525d 05 zom Eksosmanifolden hadde sprekt på så har fått laser sveiset den av en kunde hos oss, demonterte da alt som må demonteres og nå starter ikke bilen, en som jeg kjenner har en bror som jobber på bmw fabrikken i Tyskland(selvfølgelig) og han sa at kobler du ut en bryter i motor rommet i en viss tid så nullstiller bilen seg, har kjøpt programvaren men etter en titt på diagnose tråden så har jeg nok kjøpt feil program,  jeg får iallefall ikke kontakt med bilen i det hele tatt!!! Noen som vet om man kan programmere eller åpne startsperre selv eller må man på bmw? Isåfall hvem program og versjon,  har kabel  liggende og en haug av PCer til disposisjon så trenger bare litt veiledning :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også drar vi oss ut av det mørke hulle som vi så alt for lett graver for oss selv. Har du strøm? Om alt slikt grunnleggende er på plass så er det bare å gå over og dobbeltsjekke alt som dere har plukka på. Hvis noe fungerte før en hadde fingrene i det, men ikke etterpå, så er det ofte nettopp våre egne pølsefingre som ødelegger for oss ;)

Om alt dette er iorden så er så klart neste skritt en diagnose. Les det opp i diagnosetråden og evt få assistanse der for å få software opp og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...