Erax96 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) Handla meg ny bil for noen dager siden. En BMW E36 328i coupe 1994-modell. Men sliter nå med at jeg ikke får verken låst opp, eller igjen døra fra utsiden med nøkkelen i døra? Men får låst den opp og igjen fra insiden. Bilen har stått vinter lagret hele vinteren. Og tidlige eier sier den funket når han satt den på vinterlagring. Så lurer da på hva som kan være galt?og hvordan og eventuelt fikse dette? (Beklager dårlig bilder. Fikk ikke telefon inn i døra omtrent) Endret Mars 25, 2016 av Erax96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Da av dørtrekket og sjekk stag til og fra låsekassen. Er det motstand i dørlåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erax96 Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Dør trekket er jo av. På bildene ser du jo inni døra.. Det er det ja. Føles egentlig som den skal føles.. men skjer ingen ting når jeg vrir nøkkelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå