Lovas Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Hei. gassen på min bmw e4 318 er ganske hard, så plutselig så er den lett. liksom drar i gang så stopper gasspedalen opp, for den knepper og får dyttet gassen lengre ned. er ikke mye jeg kan gi gass før den stopper. noen som har noen erfaring med dette og hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Gass wire som har fliset seg.....hvis jeg skal tippe. Noe vi motorsyklister opplever fra tid til annen... Lovas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovas Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 (endret) okei da skal jeg skjekke det, tusen takk Endret Mars 26, 2016 av Lovas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovas Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 var gass spjeldet som hadde monga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå