Andreas Nærbø Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 007 by Andreas Nærbø, on Flickr Hallo Har lenge tenkt å lage en tråd her inne men aldri fått tid eller hatt den gnisten, men siden bilen begynner å komme seg etter en uheldig episode på glatta i vinter tenkte jeg dere skulle få være med på bilens historie og få se hvor pen den er ! Bilen ble sett på finn.no en senkveld i høst, sendte da den videre til en kompis som også likte bilen veldig godt. Jeg ringte til han som skulle selge og etter en prat fant jeg ut at jeg tar den. Reiste bort og henten bilen, kjørte hjem via Svergie til Stavanger. Turen gikk smertefritt og bilen fungrte utmerket. Vinteren kom og veien begynte og bli glatte. Dette er ikke en herjebil da jeg syns den er for fin til det. På vei hjem fra dama en sen kveld smalt det, mistet grepet i en sving og havnet utenfor veien. Fronten ble smadret men jeg var like hel. Etter krasjet reiste jeg på jobb i 3 uker og fikk da tenkt meg litt om hvor jeg skulle bestille deler ifra og har nå fått lakert opp delene og montert de. Planer fremover -Montere grøftelys -Montere list under lykt v/s -Kanskje leppe under fanger ? -Nye angel eyes -Fjerne diverse rustbobler -Muligens faceliftpanser ? Kom meg konstruktiv kritikk legger ved noen bilder før bilen ble krasjet. 012 by Andreas Nærbø, on Flickr 024 by Andreas Nærbø, on Flickr IMG_0641 by Andreas Nærbø, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Fin den her Holdt på å kjøpe den av en tidligere eier, men han var visst en useriøs kødd. Men høres ut som den er i gode hender nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 (endret) Du ble spotta på shell stasjonen på vardeneset her forleden, kul bil Endret Mars 26, 2016 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå