e9108 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Hei Beklager hvis jeg ikke har postet dette på rett del av forum eller hvis spørmålet er kommet opp før. Problemstillingen min er at jeg har en BMW 318d 2008 mod som kjørelyset på venstre side av bagasjerom ikke vil fungere. Det fungerer på høyre side av bagasjerom. Jeg legger merke til at sokkelen har en tendens til å brenne seg på venstre side, så kan det være kortslutning en plass i systemet? Jeg mistenker at det er en ledning som har fått seg en smell, for disse problemene begynte etter at jeg lastet bagasjerommet fullt og måtte presse igjen luken. Men det er jo "umulig" å få vekk all plast på bagasjeromsluka så man kan få tatt seg et overblikk Er det noen her som kan lede meg litt på vei? Hadde vært til stor hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Du må nok feilsøke selv. Veldig få mennesker klarer å gi deg svar på slikt via Internett. Sjekkliste: Er det strøm i pæresokkelen? Er alle sikringer intakt? Virker lyspæren/e? (mange glemmer den) Sjekk ledningsnettet til sokkelen. Tryllekunstneren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9108 Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Jeg kan i allefall si at lyspærerene fungerer, pæreholderen fungerer også. Resten er under utredning. Men det er vel ikke noe egen sikring kun til det ene kjørelyset bak på venstre side bakluke? Da ville jeg vel tatt alle pærene i pæreholderen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9108 Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Jeg har nå målt at det kommer ca. 10 volt til høyre kjørelys på bagasjeromsluken og det er 0.9 volt på kjørelys på venstre side av bagasjeromsluken. Noen som har vært bort dette før? Jeg kan ikke se at det er noen ledningbrudd noen plass. Jeg ser at ledningen som går til venstre side er en brun tykk ledning og ledningen på høyre side er lilla og gul og har litt mindre dimensjon. Er det noen som kan lede meg litt mer på vei ut ifra denne informasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9108 Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 Noen som har noen innspill her? Føler jeg står litt fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå