BjornarHS Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 (endret) Grunnet kjøp av annen vinge selger jeg mine to gt-vinger til COUPE (hvilke andre modeller de passer må man finne ut selv) VINGE 1: Orginal GT-Vinge Med bmw-delenummer på begge delene, denne har og grunnfargen British Racing Green, så mulig denne stammer fra en org.m3 gt, men dette vet jeg ikke. Denne vingen må reknes som et projekt, da sidene må sparkles opp og en må lime på en bit på underdelen. Har selv tatt endel merker og hakk i den, så det er sidene og den biten som må limes og sparkles. Dette er en vinge som det er lite av på markede, og oppusset vil denne ha litt verdi vil jeg tro. Slik det er nå er den sparklet sammen på ene siden slik det er enklere å matche opp underbrettet og overdelen, dette var tenkt å skjære opp når desse passet over enns PRIS: 1500,- (har bud på 1000,-) Biten som må festes:VINGE 2: "GT-Lookalike" Lik øverste del av vanlig gt-vinge, men ikke beregnet for bruk med underdel. Lav vinge for den som vil ha en diskre vinge til E36. Dette er vingen schiedmann selger og skal være i polyurethane. Vingen er strøken og trenger ikke noe form for reperasjon, men er i fargen HELLROT 314. På bil: Setter også prisen på denne til 1500,-. (SOLGT) Endret April 2, 2016 av BjornarHS Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Vingene kan sendes, betaling blir vi da enig om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Har nå lagt de på finn, da kan man bruke finn's betalingsgaranti for eventuelt kjøp ved sending Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 DEN RØDE LAVE ER SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 GT-VINGE, SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå