gullsakar Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 er originalt montert webasto på bilen min. E39 530d 2003. forrige eier hadde mye kluss med den og valgte å koble den ut. På verkstedregning står det bare "bygge om webasto/slanger etter ønske fra kunde" spørsmålet er om jeg kan bare fjerne hele greia og blende slangene? Er redd for å få luft i systemet her så velger å høre om noen andre har vært borti dette. Legger ved bilde som viser to rør som kommer ovenfra og går inn på webasto. Tenkte å blende de der de kommer ned fra innerskjermen. Takk for innspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Utifra det bildet vi ser her, så er ikke det koblet om/bygget om noe på webasto. Men jeg satte et rør som forbinder begge rør med hverandre, så det ble en loop. Kjørte med det slik i noen mnd uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 (endret) Hmm ok men da kan jeg jo strengt tatt lage denne loopen i motorrom da? Ikke vits å dulle med dette nedi der.. du sier problemfritt i noen mnd. Gikk det galt da eller solgte du bilen...:):) Endret Mars 29, 2016 av gullsakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Antar det blir vanskelig, siden det er utløpet til varmeapparat register. Det er nok lettest der nede. Men du bestemmer jo selvsagt selv. Jeg kjørte med det slik når jeg holdt på med rep av webasto. Tok den bare av bilen ifbm service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå