lars0709 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Hei! Har en stund vurdert å gå til innkjøp av en E90, og har en i kikkerten som jeg er ganske interessert i, men på det ene bildet jeg har fått tilsendt så lyser motorlampa. Jeg spurte selger om det og han sa det bare var fordi nøklene sto i mens motoren ikke gikk. Er det noen som kan bekrefte dette? La også merke til at det var en "!" i displayet rett under, som kanskje har noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Husker ikke 100% nu men "!" kommer gjerne enten i kombinasjon av at døren er åpen mens bilen er i gang eller at tenningen er på med døren åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars0709 Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 25 minutter siden, mspec skrev: Husker ikke 100% nu men "!" kommer gjerne enten i kombinasjon av at døren er åpen mens bilen er i gang eller at tenningen er på med døren åpen. Hva med motorlampa, kan det komme av at tenningen er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Motorlampen lyser ved tenning på og før start. Altså hakk 2 som man kalte det før. Dvs rett før start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå