bmwgreg90 Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Di 2 første bildene er med msport og siste er slikt det er pdd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 18 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Di 2 første bildene er med msport og siste er slikt det er pdd. Har du noen bilder der den er klinka ned mot bakken? Worst case her er å være homo å kjøre 9.5 foran og bak uten vals. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 (endret) 9,5 og 10,5x 18 225/35 og 245/35 @MarcusSteffensen 's e91 lci Endret April 5, 2016 av Tollefsen MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 Begynner å bli litt redd for JR11 planene her, men finnes mange andre feite felger og heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 1 time siden, Clarity skrev: Har du noen bilder der den er klinka ned mot bakken? Worst case her er å være homo å kjøre 9.5 foran og bak uten vals. Har ikke noen bilder der bilen er slammed nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 (endret) Da har det skjedd litt smått. Ble selvfølgelig utsatt for turbo-problematikken som N47 har, så det blir montert en flunkende ny orginal BMW-turbo i dag. Begynte å trekke sent i registeret og helt merkelig ladetrykk til tider. Skrudde litt, kom fram til at det var litt slark og at den går ikke rundt sømløst. Blir byttet ut oljereturslanger og pakninger i samme slengen, inkludert fult oljeskift. Longlife stoler jeg fint lite på, skifter alltid hver 10.000km! Har også bestilt nye sorte N-merker ettersom de jeg har nå begynner å falle av (?) tips til montering? Hårføner? Fikk det ikke bra i kantene forrige gang. Bestilt 3M dual lock slik at jeg ikke trenger skiltrammer lengre, blir mer cleant. Har fått finjustert eksos (er ekstremt pirkete på sånt), så er perfekt nå. Venter fortsatt på coilovers. Felger har jeg ikke bestemt meg for enda, men ser en på forumet her selger noen tøffe Style 132. Endret April 11, 2016 av Clarity Sijje08 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 (endret) æ Endret Mars 28, 2022 av Clarity Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 (endret) Huff vært stille her. Fått gjort smått. Endret Mars 28, 2022 av Clarity ErikTveit og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå