ogee1 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 (endret) Jeg har et sett 208M i 7.5x18 ET47 og 8x18 ET49 uten senterkopper. Dette er felger som ble levert originalt til enere før facelift. Har pusset dem opp, så de er i god stand. Bakdekkene har vel et par millimeter igjen. Framdekkene er utslitt, men jeg har et par løse dekk som har et par millimeter igjen som kan følge med. Da slipper du å kjøpe nye dekk første sommeren. Mener dekkene er 205/45 foran og 225/40 bak. Kunne tenkt meg 5000,-. Her er link til en tråd om oppussingen. Felgene er omtrent like fine nå, bare litt møkkete. http://www.detailersclub.no/forums/topic/9091-gds-reparasjon-av-felger/ Felgene passer alle E8x enere, både før og etter facelift. Jeg synes kjørekomforten er bedre på disse felgene enn de litt bredere faceliftfelgene, siden det ikke er så brede dekk bak og hjulene blir litt lettere. Endret April 6, 2016 av ogee1 haakan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakan Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 hei hvor bor du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Bor mellom Drammen og Hokksund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Ta kontakt på PM/IM. Jeg er ikke så mye på forumet for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå