Gå til innhold

Anbefalte innlegg

(Jeg flytter dette innlegget her, siden jeg muligens har postet det på feil plass i forumet)

Jeg har en F11 xDrive 2015 mod. touring (ny i Norge). Siden bilen har vært ny har jeg lagt merke til at de lysene (ambiente) som er på innsiden av dørene (de som går langs innsiden av døren rett under vinduet/listen) lyser veldig svakt i forhold til andre tilsvarende biler jeg har prøvd. Jeg har stilt rullehjullet på maks samt max på lysstyrke via menyen. Inne i menyen har jeg to valg - classic og modern.

Jeg har tatt dette opp med BMW Norge uten å fått så mye hjelp. Jeg har (for egen regning) byttet ut de to fiberlyslistene bak, uten at det gjorde noen forskjell.

Nå er dette ikke et stort problem, men det er likevel litt irriterende at jeg knapt ser disse lyslistene. Er det noen som har lagt merke til det samme eller enda bedre - har en løsning?

Mvh Runar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, E.H.D skrev:

Hvilken interiørfarge har du? Det er ganske stor forskjell på hvor godt du ser lysene i forhold til om du har mørkt eller lyst interiør. 

Hei og takk for svar :-)

Ja, jeg tenkte det samme som deg, siden jeg har mocca skin interiør. Men det var helt til jeg prøvde en tilsvarende bil - som hadde svart interiør. Da så jeg virkelig forskjellen. De lyslistene lyste så mye bedre opp enn i min, så da forsvant min teori som var den samme som din.

For øvrig har jeg søkt en del både på dette forumet og i utenlandske, at det er mange som sliter med det samme. Flere har prøvd å kode om dette, uten jeg har skjønt at noen har lykkes med å få det til å lyse sterkere.

Håper at noen har en løsning på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...